четвер, 30 квітня 2020 р.

6 навчальний тиждень карантину (27.04-30.04)

Урок музичного мистецтва 4-А та 4-Б клас.

Тема: Загадкові  Китай та Індонезія




Доброго дня!Перед тим, як подорожувати далі, пригадаємо із вами:
         Які особливості музики Закавказзя ви знаєте?
         Які музичні інструменти поширені серед цих народів?
         Що таке лезгинка?
         Назвіть характерні риси закавказького танцю.

Символом миру і дружби між народами є відомий малюнок Пабло Пікассо «Голуб миру» , який «перенесе» нас з вами до Японії, Китаю та Індонезії— країн сонця, що сходить (відшукайте їх на карті).



Творчість китайського народу багата на оригінальні пісні й танці. Пригадайте  балет «Лускунчик», який написав російський композитор Петро Чайковський. Друга дія балету відбувається в Королівстві солодощів. На святі танцюють всі: шоколад, кава та чай, — утворюючи веселий дивертисмент, тобто розваги.

Дивертисмент — це танцювальна сюїта, яка складається із сольних танцювальних номерів в опері чи балеті.

Кожен танець має свою назву: арабський танець (кава), китайський танець (чай), іспанський танець (шоколад) тощо. Китайський танець у «Лускунчику» звучить жваво й весело завдяки флейтам, піцикато (гра не смичком,  а щипанням) струнних інструментів і низьким переливам фаготів. Таким способом композитор відтворив звучання китайських народних музичних інструментів.

А тепер подивіться цей неймовірний танець:

Індонезія— країна Океанії та Південно-Східної Азії. Подивіться про неї відео:


          Велику розповсюдженість отримали танці островів Ява і Балі, що базуються на мові жестів. Пісні й танці індонезійців зазвичай супроводжуються грою на барабанах, бубнах, сулінгу.

         
Сулінг – бамбуковий духовий музичний інструмент країн Південно – Східної Азії.

Послухайте індонезійську народну пісню «Прогулянка з батьком” та розучіть її:


Хто вже вивчив мелодію - може спробувати під мінусовий запис:


         Спробуйте зробити ритмічний супровід до пісні, який буде зображати поїздку. Оберіть шумові інструменти (це можуть бути як музичні інструменти, так і предмети побуту. Підберіть собі самі, пофантазуйте…) 

Сьогодні ми познайомилися з музикою народів Сходу. Незважаючи на її своєрідність, вона нам зрозуміла, адже музична мова є інтернаціональною.

      Чи вразила вас подорож країнами Азії? Чим саме?
      До якого музичного твору ви написали б вірш чи намалювали картину?

Гарного дня і веселого настрою!




Немає коментарів:

Дописати коментар

  Дистанційне навчання для 3-Б класу. Урок музичного мистецтва.  2 березня  Тема. Картинки з виставки. https://www.youtube.com/watch?v=z_tSG...