понеділок, 27 квітня 2020 р.

6 навчальний тиждень карантину (27.04-30.04)

Урок музичного мистецтва 3-А та 3-Б клас.

Тема: Форма рондо в музиці




Ми вже переконалися, що в музиці (як і в розмовній мові) є розділові знаки; що всі музичні твори мають будову. Фраза, мелодія, частина – ось основні сходинки, на які можна поступово розділити будь-який музичний твір.
Сьогодні ми познайомимося з новою формою музики. Як вона називається, ви скажете самі після аналізу створеного вами музичного твору. 





Рондо – це музична форма, яка складається з кількаразового чергування головної теми (рефрену) з побічними, де початком і кінцем завжди є саме головна тема.
Назвемо новий твір «Класне рондо»?!
Ми могли б збільшити будову, якби продовжували розповідати про третьокласників, наприклад: про відмінників, тих, хто полюбляє співати чи грати у футбол, тих, хто із задоволенням читає книжки… і так далі, але після кожної такої частинки обов’язково потрібно підкреслити головну думку побудови: вони – третьокласники.
Композитор Вольфганг Амадей Моцарт теж складав рондо.
Слухання музики. В.А. Моцарт "Турецьке рондо"


Аналіз прослуханого твору.
- Який характер музики?
- Звучання якого інструмента нагадує головна тема?
-Який характер епізодів?
- Що відчувається в музиці:пісенність, танцювальність чи маршовість?
- Яка частина рондо повторюється?

Молодці! Хочете вже  поспівати? НЕ забудьте розспіватися!


Готові виконати пісню? Спершу повторіть:


А зараз самостійно:

Немає коментарів:

Дописати коментар

  Дистанційне навчання для 3-Б класу. Урок музичного мистецтва.  2 березня  Тема. Картинки з виставки. https://www.youtube.com/watch?v=z_tSG...